Free background from VintageMadeForYou


srijeda, 28. srpnja 2010.

...

pratim već mjesecima sve one prekrasne radove i na forumima i na blogovima.Koliko su mi lijepi radovi, toliko su mi lijepi i blogovi :) pa sam se eto i ja odlučila otvoriti vlastiti blog tako da i ja mogu sudjelovati u tom bloggerskom decoupage svijetu...Dakle i ja se, kao i većina vas, bavim decoupagom..ne dugo ali dovoljno da imam nekoliko radova koje mogu pokazati.Zapravo, mogu reć da još uvijek savladavam tehniku..nisam baš čisti početnik, al nisam ni neki majstor... pa molim ne budite strogi :D Inače salvetice su mi postale prava opsesija, gomilam ih kao hrčak..ali nema veze, ne brinem se, jer vjerujem da nam je to svima zajedničko.Eto to bi bilo neko kratko upoznavanje :) veselim se ulasku u taj vaš svijet čarobnih djela i nadam se da će i moja jednog dana postat takva :) Eto neke od vas sam već stavila na listu blogova koje pratim..pa valjda ćemo se lijepo družiti :)

Pozz svima,
Tina

Nema komentara:

Objavi komentar