Free background from VintageMadeForYou


nedjelja, 1. kolovoza 2010.

....RADOVI S RADIONICA....

Rad s jedne od mojih prvih radionica... Dvostruki shabby, ružice na daščici.Usput ako netko ima još uvijek ovakvih salvetica i raspoložen je za razmjenu ili prodaju, molim da se javi.



Strukturni pittorico na platnu:




Rad s božićne radionice :



Još jedna radionica, ovaj put vile.Ovu sliku stalno planiram prepraviti i dovršiti jer sam imala još neke stvari u glavi, ali uvijek imam važnijeg posla i uvijek mi se radi nešto novo.Nikako nisam uspjela poslikati tako da se na ovom radu vide i šljokice.Zapravo malo se naziru oko vile i cvijeća, ali nije to to...



Jedna ikona:

Broj komentara: 8:

  1. zasto nema novih radova,steta bas:))..ovo sto si nam pokazala je sve odreda prekokrasno,divim se..kisssss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala cure...a zašto nema radova...nekako sam u zadnje vrijeme stalno u stisci nekoj..ne stignem čak ni poslikat do sad napravljene radove, a sa novim radovima sam baš posve stala..al evo napokon se pokrećem pomalo..radim nove stvari.je da poklopac jedne škrinjice radim već tjedan dana, mrvicu po mrvicu. al valjda će bit nešto uskoro

    OdgovoriIzbriši
  3. a ja nemam pojma da ti imaš blog.....i da ovako lijepo radiš.....u sljedećam postu mi ideš na "oglasnu ploču".....
    ova sveta slika sa 2k lakom ti je savršena:)))....
    i na kraju ali ne manje bitno....
    SRETAN ROĐENDAN ofčice:))).....
    pusa:))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Eto draga, hvala dragoj Mare koju sam osobno upoznala, sam te pronašla, ajmo malo moowinga, čemu kriti svu tu ljepotu što kreiraš, na vidjelo s time. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  5. Tek sada sam te otkrila (zahvaljujuci Mare), da si ostavila neki komentar, to bi bilo puno, puno ranije. Radovi su ti prelijepi, dobrodosla u blogerske vode:-)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno!!!!
    Nemogu reći koja mi je ljepša :)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista je vrijeme da nam pokažeš novosti jer su ti ovi radovi vrlo, vrlo lijepi.

    OdgovoriIzbriši